Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2009 18:25 - Операционни системи
Автор: ivanistyle Категория: Технологии   
Прочетен: 332 Коментари: 0 Гласове:
0



Винаги е била интересна темата -`` каква Операционни системи да използвам?`` особено за хората които прекарват повечко време на компютрите си...
Нека да изкажа и моето мнение...
От 98 година до сега съм използвал всички видове на ОС на Microsoft също някои видове на Unix базирани с изключение на MAC OS (най-големия ми пропуск) и съм достигнал до някакво ниво на определяне кое е по-добро.
``Linux`` колко професионално звучи...но нека бъдем реалисти,ако си един обикновен потребител това означава ,че ако решиш да е използваш трябва доста да почетеш и книжки и в светованата мрежа ,че да стигнеш едно нормално ниво,общо взето една трудна промяна от монополния Windows.
Всички знаем колко се уплюват продуктите на Microsoft и особено Vista ,което ми напомня времето когато излезе и XP- беше същото,бъгове,голям ресурс,несъвместимост с някои игри и програми,слаба защита от вируси , но това беше до едно време-докато не свикна народа ,а и нямаше друга алтернатива.
Трудо се преминава на друга ОС ,като човек е свикнал и се е учил на Windows,и това го знаят от компанията на Гейтс,но дойде времето да направят нещо с продуктите които изкарват...
Времето за мен дойде-ТЕ НАПРАВИХА ГОЛЯМАТА КРАЧКА и тя е WINDOWS 7 .
Вече го тествам 1 седмица и мога да кажа ,че съм очерован като за Бета версия.
Всичко е подредено, не ти иска силна конфигорация на PC-то,като дизайн изчистен и стилен(макар и малките разлики с Vista),бърз за инсталация-около 30 мин. и това е само Бета версията,дано не е развалят до Август когато казват че ще се пуска официално.
 


Тагове:   системи,   операционни,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ivanistyle
Категория: Други
Прочетен: 8745
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 8
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930